Ο Βάλτερι Μπότας πήρε το Γκραν Πρι της Τουρκίας με τον Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει στη δεύτερη θέση και να αποκτά προβάδισμα έξι βαθμών από τον Λιούις Χάμιλτον στη βαθμολογία των οδηγών.
Ο Χάμιλτον άρχισε τον αγώνα από την 11η θέση και παρ’ όλο που ξεκίνησε ιδανικά ανεβαίνοντας αρκετές θέσεις στους πρώτους γύρους, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθώς βρήκε μπροστά του τον εξαιρετικό σήμερα Σέρχιο Πέρεζ με την υγρή πίστα της Κωνσταντινούπολης να αποτελεί «γρίφο» ως προς τη σωστή τακτική που έπρεπε να ακολουθήσουν οι ομάδες για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Μπότας και Φερστάπεν μπήκαν στα πιτ έχοντας ακόμα να διανύσουν το 1/3 του αγώνα, με τον Τσαρλς Λεκλερκ, που προπορευόταν των υπολοίπων για αρκετούς γύρους, να προτιμάει τα μεσαία ελαστικά, επιλογή που λειτούργησε αρνητικά μιας και ο Μπότας τον προσπέρασε εύκολα με 10 γύρους να απομένουν.
Η Μερσέντες έκανε την έκπληξη καλώντας στα πιτ τον Χάμιλτον με 8 γύρους να απομένουν, ρίχνοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή στην 5η θέση με αποτέλεσμα ο δεύτερος του αγώνα Φερστάπεν να ανοίξει τη διαφορά στο πρωτάθλημα των οδηγών κατά έξι βαθμούς.
Οδηγός της ημέρας
Μπορεί ο Κρίστιαν Χόρνερ να διαφωνεί πιστεύοντας πως ο δικός του Σέρχιο Πέρεζ ήταν ο οδηγός της ημέρας με τη δουλειά που έκανε κρατώντας τον Χάμιλτον μακριά από το βάθρο, αλλά ο Βάλτερι Μπότας αξίζει δίχως αμφιβολία τον συγκεκριμένο τίτλο με τον τρόπο που διαχειρίστηκε την Pole Position βγαίνοντας νικητής στο Γκραν Πρι της Τουρκίας. Ο Φινλανδός επέδειξε εξαιρετική ψυχραιμία, δε δυσκολεύτηκε να περάσει το εμπόδιο του Λεκλέρκ, θυμίζοντας μας όλες του τις ικανότητες στην τελευταία του σεζόν ως οδηγός της Μερσέντες.