Παρόλο που έχασε την pole από τον Λίους Χάμιλτον, ο Ολλανδός τον πέρασε στην πρώτη στροφή και τελικά κέρδισε την πρωτιά στο GP Ουγγαρίας, πετυχαίνοντας την ένατη νίκη του στη φετινή σεζόν και ανεβάζοντας τη διαφορά του στη συνολική κατάταξη στους 110 πόντους!
Μάλιστα, η Red Bull έγραψε ιστορία, αφού πέτυχε τη 12η συνεχόμενη νίκη της σε Γκραν Πρι, αριθμό που αποτελεί ρεκόρ, το οποίο κρατούσε η ΜακΛάρεν των Αΐρτον Σένα και Αλέν Προστ για 35 χρόνια!
Εντυπωσιακές για ένα ακόμα Σαββατοκύριακο ήταν οι βελτιωμένες ΜακΛάρεν, με τον Λάντο Νόρις να τερματίζει δεύτερος και να ανεβαίνει σε ένα ακόμη podium μετά το Σίλβερστοουν. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Σέρτζιο Πέρες, ενώ τέταρτος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού ο Χάμιλτον, παρόλο που ξεκίνησε από την κορυφή του grid.
Πέμπτος βγήκε ο και πάλι εντυπωσιακός Όσκαρ Πιάστρι, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ράσελ, Λεκλέρ, Σάινθ, Αλόνσο και Στρολ.
Ο αγώνας
Αμέσως με την εκκίνηση, Χάμιλτον και Φερστάπεν βρέθηκαν τροχό με τροχό, και ο Ολλανδός πήρε απευθείας την πρωτιά από τον Βρετανό. Η μέρα για τον επτάκις πρωταθλητή έγινε ακόμη χειρότερη, αφού Νόρις και Πιάστρι τον πέρασαν γρήγορα και έμεινε από νωρίς τέταρτος.
Για την Αλπίν, από την άλλη, τα νέα ήταν τραγικά, αφού μέσα στους πρώτους τρεις γύρους τόσο ο Οκόν όσο και ο Γκασλί βγήκαν εκτός με μηχανικά προβλήματα.
Σάινθ και Λεκλέρ βρίσκονταν στην 5η-6η θέση, με τον Μονεγάσκο να έχει καταστροφικό pit stop στον 18ο γύρο και να μένει 11ος. Γρήγορα, ωστόσο, πέρασε Στρολ και Αλόνσο, επιστρέφοντας στην 9η θέση.
Μέχρι τον 24ο γύρο, όλοι οι οδηγοί είχαν μετακινηθεί στα σκληρά ελαστικά. Ωστόσο, στον 25ο, ο Πέρες μπήκε στα πιτς για να βάλει μέση γόμα. Μετά την αλλαγή, άρχισε να ανεβαίνει περνώντας Σάινθ και Ράσελ για την 5η θέση.
Με τον αγώνα να φτάνει στα μισά, ο Φερστάπεν είχε ήδη οικοδομήσει μεγάλη διαφορά, με τους Νόρις, Πιάστρι και Χάμιλτον να ακολουθούν διαρκώς, έχοντας μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους.
Στον 48ο γύρο, έκανε την αντεπίθεσή του ο Πέρες, ο οποίος πέρασε τον Πιάστρι και ανέβηκε τέταρτος, ενώ λίγο αργότερα εκμεταλλεύτηκε το πιτ-στοπ του Χάμιλτον και βρέθηκε στην τρίτη θέση, πίσω από Φερστάπεν και Νόρις.
Ο Ολλανδός, εντωμεταξύ, είχε οικοδομήσει τεράστια διαφορά, με αποτέλεσμα να κάνει δεύτερο πιτ-στοπ, επιστρέφοντας με διαφορά 11 δευτερολέπτων από τον Νόρις. Ο τελευταίος κρατούσε τη δεύτερη θέση, δεχόμενος ωστόσο πίεση από τον Πέρες που όλο και πλησίαζε. Πιο πίσω, ο Χάμιλτον κατάφερε να προσπεράσει τον Πιάστρη, παίρνοντας την τέταρτη θέση.
Πιο πίσω, ανοδική πορεία ακολούθησε ο Ράσελ, που με τη μέση γόμα και ελαφρύ φορτίο καυσίμου προσπέρασε τον Σάινθ και ανέβηκε έβδομος, ανάμεσα στις δύο Φεράρι.
Τελικά, ο Φερστάπεν τερμάτισε με άνεση στην πρώτη θέση, ενώ ακολούθησαν Νόρις, Πέρες, Χάμιλτον και Πιάστρι, με τις Φεράρι να τερματίσουν στιν 6η (Λεκλέρ) και 8η (Σάινθ) θέση. 7ος ο Ράσελ, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Άστον Μάρτιν των Αλόνσο και Στρόλ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
H κατάταξη των οδηγών:
Η κατάταξη των κατασκευαστών: